.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افضلی: افتتاح 17 پروژه در برق منطقه‌ای مازندران و گلستان
مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران، گفت: 17 پروژه با حجم سرمایه‌گذاری 334 میلیارد و 300 میلیون تومان در استان مازندران و گلستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شمال نیوز، حسین افضلی در جمع خبرنگاران در ارتباط با پروژه‌های مرتبط با ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: ۱۷ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۳۳۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در استان مازندران و گلستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با از افتتاح نیروگاه مقایس کوچک ۶ مگاواتی شهید زارع ساری خبر داد و گفت: میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۷۰۰ میلیارد ریال است که از سال ۹۸ این پروژه شروع به کار کرده و پس از دو سال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهره‌برداری پروژه افزایش ظرفیت پست فوق توزیع در ساری، گفت: این پروژه با هدف کمک به تامین نیاز مصرف انرژی مشترکین،افزایش پایداری شبکه فوق توزیع، جلوگیری از کاهش ولتاژ و تامین بار مورد نیاز مشترکین منطقه ایجاد شده است.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۲۷۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: ۱۲ ماه برای بهره‌برداری این مجموعه هزینه شده است.

افضلی افزایش ظرفیت پست فوق توزیع قائمشهر، افزایش ظرفیت پست فوق توزیع جویبار،افزایش ظرفیت پست فوق توزیع بابل، افزایش ظرفیت پست فوق توزیع بابل کنار را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در ایام‌الله دهه فجر ذکر کرد و گفت: مدت زمان اجرای این پروژه‌ها 12 ماه بوده است.

وی با اعلام اینکه در شهرستان آمل دو پروژه پست فوق توزیع به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بیشتر پروژه‌های اجرایی شده در استان مازندران با هدف افزایش پایداری شبکه فوق توزیع در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین نیازمندی‌های برق در استان گلستان،گفت: در این استان هشت پروژه با اعتباری معادل ۱۳۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: افزایش ظرفیت پست فوق توزیع بندرترکمن،وشمگیر، مینودشت و کردکوی را به مدت یک سال به اتمام رسانیدم که در ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

افضلی اضافه کرد: توزیع پست ساده بدراق ملا، احداث پست ساده آق‌آباد، افزایش ظرفیت پست فوق توزیع گالیکش، جایگزینی هادی پر ظرفیت با هادی ۶۳ کیلوولت حد فاضل مینوندشت گالیکش و احداث خازن ۶۳ کیلو ولت به ظرفیت ۱۰ مگاوار در پست مراوه تپه از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌بردای این شرکت عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: در بخش تولید کمبودهای وجود دارد اما با همکاری‌ها مردم تا حدود بسیار زیادی خاموشی‌ها مدیریت می‌شود.

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، اضافه کرد: ایستگاه ۲۶۳ کیلوولت شهرستان بهشهر در زمینی به وسعت چهار هکتار با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در دست اقدام است که ظرفیت این ایستگاه ۳۶۰ مگاوات آمپر است که برای تابستان ۱۴۰۱ وارد مدار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: پروژه افزایش ظرفیت ایستگاه شهدای مدافع حرم ساری که قبل از تابستان ۱۴۰۱ وارد مدار می‌شود و همچنین پروژه دیگری در شهرستان بابل به ظرفیت ۳۸۵ مگاوات آمپر با پیشرفت ۸۰ درصد فیزیکی که بنا داریم قبل از تابستان ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

افضلی با اعلام اینکه احداث خط چهار مداره باند دو سیم از رویان به نوشهر که فنداسیون این پروژه انجام شده، افزود: این پروژه نزدیک به ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اقدامات تکمیلی این پروژه در حال انجام است که بر اساس برنامه در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با اعلام اینکه تا پایان سال آینده برنامه‌ریزی برای تولید ۷۰ مگاوات برق با استفاده از نیروگاه با مقایس کوچک ایجاد می‌شود، گفت:تجهیزات این مراکز آماده شده که بخشی از این پروژه برای تامین برق وارد مدار می‌شود و در تکمیل این پروژه ایجاد پروژه ۶۸ مگاواتی را در برنامه کاری داریم که برق این پروژه در سال ۱۴۰۲ وارد مدار می‌شود.

وی دلیل عمده مشکلات برق در تابستان سال ۱۴۰۰ را وجود دستگاه‌های رمز ارز و خالی ذخیره آب‌ سدها ذکر کرد و گفت: ذخیره آبی کشور به دلیل بحران ناشی از خشکسالی کاهش پیدا کرده بود و عملا تولید برق از آب پشت سدها کاهش پیدا کرده و از طرفی استفاده از دستگاه‌های تولید رمز ارز بخش اعظمی از نیازهای مردم را به خودش اختصاص می‌دهد که زمینه مشکلات در توزیع را به همراه دارد./فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.